loading...
كافه موزيك-دانلود جديدترين آهنگ ها
بهار بازدید : 61 سه شنبه 1392/10/24 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و کیارش حسن زاده به نام دوست دارم

_____________________________________________

ترانه و آهنگ : پوریا شهبازی ، تنظیم : بهزاد گرجی ، میکس و مسترینگ : بیژن گرجی

...

 

mp3-128                                                             mp3-320

 

 

  download                                                            download 

 

 

متن آهنگ 

----------------------------------------------------

دوست دارم به خدا چرا باور نداری

همش بهونه واسه نبودنت میاری

میگی می خوای که بری آره تنهام بذاری

واسه بودن با من چرا طاقت نداری

دوست دارم به خدا چراغی جز تو دارم

پر از هوای توام آره پر از بهارم

دوست دارم به خدا نمیشه بی تو بودن

خودم برات می میرم چه کسی بهتر از من

♫♫♫♫♫♫

بگو کی عاشقت میشه مثل من

دستات و کی می گیره جز دست من

کی دیگه آرزوم میشه مثل تو

بگو به من کی وابسته تو

♫♫♫♫♫♫

دوست دارم به خدا چرا باور نداری

همش بهونه واسه نبودنت میاری

میگی می خوای که بری آره تنهام.بذاری

واسه بودن با من چرا طاقت نداری

دوست دارم به خدا چراغی جز تو دارم

پر از هوای توام آره پر از بهارم

دوست دارم به خدا نمیشه بی تو بودن

خودم برات می میرم چه کسی بهتر از من

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
كافه موزيك-دانلود جديدترين آهنگ هاي ايراني با لينك مستقيم-دانلود آهنگ های جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 4,674
  • بازدید کلی : 22,624