loading...
كافه موزيك-دانلود جديدترين آهنگ ها
بهار بازدید : 61 پنجشنبه 1392/10/26 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام زوده

============================

ترانه ,آهنگ و تنظیم: احسان تهرانچی

 

...

 

 

mp3-128                                                             mp3-320

 

  download                                                            download 

 

 

 

متن آهنگ 

----------------

خیلی عزیز بودی برام خیلی دلم تنگ میشه باز

مراقب خودت بمون نذار چشات تر بشه باز

نذار دوباره بشکنم اون قلب مهربونت تو

نذار خرابش بکنن احساس پاک و سادت و

باور کن

زوده واسه رفتن تو زوده ولی باشه برو

کاش نبودی تو زندگیم کاش نمی دیدم تو رو

همین که دیدی حسم و همین که وابسته شدم

انگار دلتو زده بود دلتنگی های بی خودم

 

♫♫♫♫♫♫

 

حالا که میری فقط بذار یه دل سیر نگات کنم

حرف بزن یکم بام شاید یه خورده آب شدم

با این که دیدم سردی باز حماقت.کردم

مقصر خودم بودم چون بهت عادت کردم

زوده واسه رفتن تو زوده ولی باشه برو

کاش نبودی تو زندگیم کاش نمی دیدم تو رو

همین که دیدی حسم و همین که وابسته شدم

انگار دلتو زده بود دلتنگی های بی خودم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
كافه موزيك-دانلود جديدترين آهنگ هاي ايراني با لينك مستقيم-دانلود آهنگ های جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 4,698
  • بازدید کلی : 22,648