loading...
كافه موزيك-دانلود جديدترين آهنگ ها
بهار بازدید : 63 پنجشنبه 1392/10/26 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید ایرج و امیر احسان فدایی به نام حافظ

...

 

mp3-128                                                             mp3-320

 

  download                                                            download 

 

 

 

متن آهنگ 

___________

همراه هم بودیم تو دل خسته بودی از همه

گفتی گه این دنیای نو خیلی غریب و درهمه

گفتم برام حرفی بزن حرفی که دنیام تازه شه

رخت غزل روی تن روزای من اندازه شه

رخت غزل روی تن روزای من اندازه شه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ایرج و امیر احسان فدایی به نام حافظ

♫♫♫♫♫♫

گفتی اگه شعرای من تو خاطرت مونده بمون

گفتم اگه عاشق شدم گفتی برام حافظ بخون

گفتم یه بیت از من ولی شعرامو بی پاسخ نذار

تا من غزل ساز توام تا عاشقم.طاقت بیار

اما نگو شعرای من تکرار بغضای توئه

از عشق هر وقتی بگی حرفات حرفای نوئه

حرف بهار و نو شدن حرفای سبز و سرخ و تر

هفت سین شعراتو بچین هفت سین آغاز سفر

گفتی که به تو عاشق شدم گفتی به من شاعر بمون

گفتم برای دل خوشی گفتی برام حافط بخون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
كافه موزيك-دانلود جديدترين آهنگ هاي ايراني با لينك مستقيم-دانلود آهنگ های جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 4,699
  • بازدید کلی : 22,649